از باب تقیه روی عکس ما ضربدر کشیدند!

۲۲بهمن که خیطی بالا آوردیم ولی همزمان با پریدن من از روی آتش در روز چهارشنبه سوری، جمهوری اسلامی سقوط خواهد کرد!
به گزارش خبرگزاری چیزنا «آقای چیز» ضمن بیان مطلب فوق گفت: یکی از رنگ های پرچم جمهوری اسلامی، «سبز» است و این نشان دهنده بی شمار بودن فرقه سبز است. وی که در جمع اعضای خانواده سخن می گفت، ادامه داد: همه ملتی که در روز پنج شنبه آمدند راهپیمایی، طرفدار سبزها بودند و البته چرا به سران فتنه، بد و بیراه می گفتند، این از آن عجایب تاریخ است. وی در تشریح جمله خود افزود: این ملتی که آمدند راهپیمایی با ما سبزها بودند اما برای تقیه کردن(!) روی تصاویر ما «ضربدر» کشیده بودند!! آقای چیز در پاسخ به عیال مربوطه که پرسید «اگر همه آنها که ۲۲بهمن به خیابان آمده بودند، طرفداران سبز بودند دیگر تقیه چه معنایی داشت»؟ گفت؛ بر پدرومادر کسی لعنت که در این مکان، یعنی وسط فرمایشات ما چیز بریزد، یعنی آشغال بریزد. آقای چیز در ادامه ابراز امیدواری کرد: جمهوری اسلامی در روز چهارشنبه سوری، اگر نشد در روز سیزده بدر، سقوط خواهد کرد!
وی آنگاه از موضع اولیه خود کوتاه آمد و در تحلیلی دیگر گفت: یک سوم پرچم ایران به رنگ سبز است و این نشان می دهد حداقل یک سوم جمعیت راهپیمایی ۲۲بهمن با سبزها بودند. مدیرعامل خبرگزاری چیزنا در پاسخ به سؤال پسرش «چیز کوچولو» که از وی پرسیده بود: «اگر یک سوم راهپیمایی با سبزها بودند، پس چرا موسوی و خاتمی و کروبی از بین مردم، در رفتند و فرار را بر قرار ترجیح دادند؟» یک کشیده محکم در گوش «چیز کوچولو» خواباند. وی آنگاه گوش این پسر را گرفت و وی را از خانه بیرون انداخت.
آقای چیز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی به مردم نان داد و الا ملت، به خیابان ها نمی آمدند. وی در پاسخ به سؤال دخترش «چیزه کوچولو» که مگر در ۲۲بهمن، نانوایی ها پخت می کنند؟ وی را هم از خانه بیرون انداخت.
آقای چیز سپس با سوء استفاده از فضای فراهم شده، به مصرف مواد افیونی و سرطان زا پرداخت و در دلش گفت: خاک بر سر هواداران ما که به جای راهپیمایی، رفتند مسافرت! نالوطی های لوس ما را فروختند به «جاده چالوس».
«آرملیا- خبرنگار چیزنا»
کیهان۲۸بهمن۸۸

توضیح ضروری: کاراکتر “آقای چیز” اول بار در سال ۱۳۸۱ در “کیهان” به وسیله بنده نوشته شد در ستونی به نام “تلخند” که همان زمان هم نماد یک مخالف نظام بود. لذا این نام اگر چه ممکن است در نقش هر اپوزیسیونی ظاهر شود اما لزوما ارتباطی به شخص خاصی به ویژه فتنه گری که زیاد “چیز” می گوید، ندارد.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. صادقی کیا می‌گوید:

    سلام آقا حسین.
    نمیدونم اولین بار چی شد که اومدم و مطلالب وبتو خوندم و لی می دونم که از همون لحظه منو مثل همه علاقه مندای قلمت جذب کردی.
    خدا قوت!
    راستی! یه موقع خدای ناکرده غرور ….
    التماس دعا دارم برادر! خیلی زیاد …

  2. آوردگاه می‌گوید:

    سلام. همین امروز توفیق آشنایی با شما را یافتم و از یادداشت هایتان بهره بردم.
    با یادداشت “اسفندیار مشایی رییس جمهور آینده؟” به روزم.

  3. مائده می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    راستش حوصله ام این چند روزه سر رفته، …… چون دیگه هیچ سبزی نمی یاد با ما کل کل کنه…… حالا ما تو این جنگ نرم با کی بجنگیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    موفق باشید.


    با نفس اماره البته هممون!!

  4. صالح می‌گوید:

    هشدار آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در‌باره امامزاده‌سازی‌

  5. عبدالزهرامهدوی می‌گوید:

    البته من از همون موقع (سال۸۱)با قلم جنابعالی حال می کردم ولی نمی دونستم شماهستی که می نویسی ؛ تا یکی دوهفته گذشته که خبرگزاری چیزنا راه افتاد
    موفق و مؤید وپیروز

  6. ساجد می‌گوید:

    سلام
    مطالب قبلی تون دلچسب تر بود.

  7. پسر اقدس خانوم سر کوچه می‌گوید:

    داش حشین دمت گرم . چه تند تند جنش میفرشتی .همچین نعشه شدیم به جون ننه اقدش .(خسته مباد قلمت حسین جان )

  8. hastor/torabi می‌گوید:

    سلام
    چیز کوچولو ها خیلی باحال بودن
    دلمون برا به شما عرض کنم تنگ شده

  9. خانم معلم می‌گوید:

    سلام
    طنز تفکر برانگیز است و ماهیتی پیچیده و چند لایه دارد. گرچه طبیعتش بر خنده استوار است، اما خنده را تنها وسیله‌ای می انگارد برای نیل به هدفی برتر و آگاه کردن انسان به عمق رذالت ها. گرچه در ظاهر می خنداند، اما در پس این خنده واقعیتی تلخ و وحشتناک وجود دارد که در عمق وجود، خنده را می خشکاند و انسان را به تفکر وا می‌دارد. به همین خاطر در باره طنز گفته اند: “طنز یعنی گریه کردن قاه قاه، طنز یعنی خنده کردن آه آه.”
    فکر نمیکنید در این زمینه خیلی کار کرده اید و صحبت هایتان کم کم جنبه ی تکرار گرفته است ؟ …. گفته رهبر را فراموش نکنیم جذب حداکثری و دفع حداقلی …..
    مسئله ی سبز ها ، مسئله ای است که گروهی از مردم این کشور را تا مدتها به خود مشغول نمود و مشغول می نماید بهتر نیست برایش جایگزین بهتری پیدا کنیم …. رذالتها را نشان دادید ، حالا چه داریم جایگزینش شود ؟ خوبیها را نشان مردم دهید …. افتخاراتی را که می شود ار متحد بودن کسب کرد ، مهربانیها را نشان دهیم …. دیگر این همه به جان هم افتادنها کافی نیست ؟ …. ۀآیا نقاط مشترکی بین مردم طرفدار هر دو جناح نیست ؟ با سران کاری ندارم ……

  10. رسالت می‌گوید:

    مطالب زیبایی می نویسین از خوندنشون لذت بردم ، قلم توانمندی دارین . موفق باشید و التماس دعا.

  11. اب می‌گوید:

    عالی عالی عالی.

  12. یک سبز پشیمان می‌گوید:

    ای با بصیرتان ولایتمدار
    من توبه کنم باز
    حق با شماست

  13. یاشهید می‌گوید:

    سلام
    وب خوبی دارید با مطالب عالی
    اگر دوست داشتید به ما هم سری بزنید
    ما اخبار و برنامه های گلزار شهدای بهشت زهرا (س) را در وب یا شهید میگذاریم
    اگر صلاح دانستید ما را لینک کنید

  14. گل کوهی می‌گوید:

    می خواستم بگویم که برخورد بلاگفا با وبلاگهای غیر همسو با سبزیا مشکوکه. تا کنون چندین وبلاگ را بی مقدمه حذف کرده اند و در مورد وبلاگ خودم هم اون اوایل پس از به روز کردن توی فرهست وبلگهای به روز شده می امد ولی حالا هیچ وقت توی آن فهرست اسمش نمی اید.

  15. زین العابدین می‌گوید:

    ایشالا روزش برسه که از روی تقیه دارت بزنیم

  16. امین می‌گوید:

    سلام میگم چیز. این قلمت خیلی آدم و چیز می کنه. ایشالا هیچ چیزی جلوشو چیز نکنه.
    موید باشی.

  17. پریسا می‌گوید:

    خیلی خیلی قشنگ نوشتی من یکی پشت کامپیوتر از خنده ریسه رفته بودم مخصوصا قسمت چیز کوچولو وچیزه کوچولو اگه شما همون حسین قدیانی باشی که تو رجانیوزهم مطلب طنزمی نویسی باید بگم خیلی کارت درسته ای ول

  18. وحید شاکری می‌گوید:

    با سلام به روز هستم با : آیا دارا و ندار راه اخراجیها را می رود!

    حالا ده نمکی به تلویزیون آمده و می خواهد از داراها و ندارها بگوید . رسانه ای که در آن هم تصویر ثروتمندان و هم فقرا مخدوش است. رسانه ای که جرات ندارد از ثروتهای بادآورده ، زد و بندهای سیاسی و مفاسد اقتصادی مسئولین بگوید. تلویزیونی که تصویر ندارها تقریبا به طور کامل در آن حذف شده تا خاطر مبارک نازپرورده های بالانشین و در حسرت ماندگان مکدر نشود.

  19. سید عمار می‌گوید:

    سلام
    آقایان اصلاح طلب کمی شهامت وشجاعت را از این روحانی گیلانی یاد بگیرند….

  20. علی می‌گوید:

    سلام جانم احتمالا شما هم دکتری مهندسی نیستی؟ یا نتونستی از دانشگاه آکسفورد مدرکی جور کنی؟ حالا این یارو چیز چیز میگفت اون دکتر (ببخشید) چوپون شما که ..یده به مملکت.

  21. هیسسس می‌گوید:

    ببخشید آقا که انقدر کشته مرده داره چرا یه راهپیمایی نمیاد شرکت کمه بین مردم؟!!

  22. یخ فروش جهنم می‌گوید:

    من تا حالا شاخ تر از شما توو نوشتن و نگارش توو بچه حزب اللهی ها ندیدم….
    بهخاطر شما هر روز وطن امروز میخرم تا جیگرم حال بیاد تا روحم شاد بشه تا خوابم آروم بشه..!!
    باور کنید انقدر انرژی میگیرم از نوشته هاتون که ……
    حسین قدیانی برای من باوری شده تابه فکر نوشتن بیفتم..
    با این که مینوشتم ولی از موقعی که شناختمتون(۸ماه)اکثرا توو وبلاگم حرف های دل شما(ما)رو میذارم….
    خدا پدر و دوستان شهید پدر شما رو شفیع ما قرار بده…
    لا یوم کیومک یا یوم الله……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.