خبرگزاری چیزنا فعالیت خود را از سر گرفت

آقای چیز: همزمان با سخنرانی آقای چیز در تالار یاسر تلفات بنگاه خبرپراکنی چیزنا، دور جدیدی از فعالیت این خبرگزاری رسماً کلید زده شد. آقای چیز دلیل تعطیلی چند ساله «چیزنا» را شلوغ بودن سرش و البته پرونده آموزشی همسرش عنوان کرد و گفت: خبرگزاری ما با پول اختصاص داده شده توسط هیلاری کلینتون اداره خواهد شد و اوباما باید از گلوی مردم آمریکا بزند و بریزد در حلقوم ما! آقای چیز، پول گرفتن از دشمن را امری مستحب خواند و ادامه داد: به دروغ هم که شده باید برای جنبش سبز، هفته ای یک شهید و چند «شهید آن لاین» بتراشیم. مدیرعامل خبرگزاری چیزنا هدف خود از نوشتن اخبار این خبرگزاری در روزنامه کیهان را استحاله این روزنامه خواند و ابراز امیدواری کرد: جمهوری اسلامی قبل از نیمه اول دربی سقوط خواهد کرد. آقای چیز خواص بی بصیرت را بازوی کار چیزنا دانست و به ایشان توصیه کرد با استفاده از فتوشاپ، بی شمار بودن جنبش سبز را به رخ حکومت بکشند. وی خود را اهل کوفه، و «اسپانسر مسجد ضرار» خواند و گفت: اتفاقاً اجداد ما همسایه روبه رویی ابوموسی اشعری بودند و اجازه نمی دادند دو طفلان مسلم در کوچه توپ بازی کنند!! آقای چیز از خبرنگاران چیزنا خواست دروغ های خود را طوری منعکس کنند که باورش برای مردم آسان باشد. این کارشناس مسائل سیاسی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما هر نفسی که بکشیم قبلش با جورج سوروس هماهنگ می کنیم!! آقای چیز بیان داشت: ما از کل دولت، فقط رحیم مشایی را قبول داریم، که آنهم مشروط به ادامه کمک هایش به «هدیه» است. پیشنهاد مدیرعامل خبرگزاری چیزنا، چیز بود، یعنی این که اخبار این خبرگزاری وارونه چاپ شود. این را باید امری بسیار مهم تلقی کرد تا هر کسی بخواهد اخبار این ستون را بخواند، مجبور باشد کیهان را برعکس دست بگیرد و این خود نمادی از سقوط جمهوری اسلامی است. اما، از آقای چیز گفتن و از مدیرمسئول یکدنده کیهان نشیندن، سی سال آزگار است که می گوید مرغ یک پا دارد. در ادامه این سخنرانی آقای چیز از سبزها خواست که اگر بازی استقلال و پیروزی مساوی شد، به نفع اسرائیل شعار بدهند، اگر استقلال برد، به نفع وابستگی به استعمار شعار بدهند و اگر پیروزی برد، به نفع دماغ سوخته های جنبش سبز شعار بدهند و عجالتاً یک عنایتی هم به اتوبوس های شرکت واحد داشته باشند، بد نیست! وی آتش زدن سطل های زباله را همراه با آشغال درون آن، امری انحرافی خواند و گفت: شاید در میان آنهمه آشغال، یک چیز به درد بخوری وجود داشته باشد؛ کهنه بچه ای، سرنگی، چیزی!!

کیهان: ۱۴ بهمن ۱۳۸۸

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. فرید می‌گوید:

    تازه من حرفم اینه.ما که صدامون جایی نمیرسه اما چرا همه ساکتن چرا هیچکس نمیگه چرا امریکا حالا یاد حقوق بشر تو ایران افتاده چرا حالا داره بودجه می زاره برای براندازی حالا که ایران داره هسته ای میشه حالا که ماهواره ساخته حالا که تانک و موشک میسازه حالا که زیردریایی ایرانی داریم.کاش به این مردم گفته بشه که غرب دلش به حال ما نسوخته یادشون رفته تو ویتنام همین امریکا روی نوزادهای ویتنامی ازمایشهای شیمیایی انجام میداد که این تحریکات و حرفهای خوش اب و رنگ که اسمشو گذاشتید ازادی از نوع امریکایییش البته چیزی جز ذلت نمیاره

  2. دلاور شهرستانی می‌گوید:

    سلام
    برای من صراحتت خیلی جالبه!
    خیلی خوبه که ما بی ادبی رو با صراحت مغلطه نکنیم.
    نثر شما صریحه ولی دورو نیست و این صراحت امروز یک گوهر کم یابه
    به امید موفقیت روزافزون شما

  3. فرزندرح ا... می‌گوید:

    اخوی دست همه بی معرفتا رو از پشت بستی . دفعه پیش گفتم نمیای وبلاگ کامنت بذاری مطلبم رو آوردم اینجا نظرت رو بگی ولی بازم انگار نه انگار . جواب نمی خواستی بدی حذفش میکردی اونجوری که هم تایید میکنی هم جواب نمیدی خیلی حال گیریه .


    فدات شم متن شما رو از همون وبتون خوندم.خوب بود.دلت میاد به ما بگی بی معرفت؟

  4. سید حسین می‌گوید:

    با ولایت زنده ایم —— تا زنده ایم رزمنده ایم. موفق و پیروز باشید. (خط خطی نیوز)

  5. باران می‌گوید:

    راستی یک چیزی!! به اسم نقد! خیلی نمیشه اسم مطلبت رو طنز گذاشت!

    بامزه نبود.. حالا شاید مطلب اول است. مددی.


    می دانید که آقای شریعتمداری نویسنده ستون طنز “گفت و شنود” کیهان است و در طنازی بی رقیب.مطلبی که از زیر نظر ریزبین و نکته سنج ایشان رد شود،یعنی قوی بوده.البته اول کار یک مقدار سختی های خودش را هم ذارد.

  6. از کردستان می‌گوید:

    دمت گرم

  7. رضا می‌گوید:

    آقای چیز ۲۱ سال سکوت کرد و با گفتن تنها یک چیز از نظام شما هتک حیثیت شد! ایول به چیزش!


    این حرفا رو ول کن.جمهوری اسلامی کی سقوط می کنه؟!

  8. رضا می‌گوید:

    دوست گرامی!
    با سلام
    پایگاه خبری شیه با حروف اختصاری پخش ایران آغاز به کار کرده است. لطف فرموده جهت ترویج عقاید شیعه، این وب سایت را لینک بفرمایید.
    با تشکر

  9. arya می‌گوید:

    تو که راست میگی میر حسین از امریکا پول میگیره… ، باشه ،ولی ننه دروغ گو ، ها ها ها ها، ننه دروغ گو ، ننه دروغ گو
    اینم وجود نداری چاپ کنی ، ولی بازم میگم : ننه دروغ گو…. انقدرم از شریعت مداری بالا نرو ای وقت میبردت بازجویی ها ، ننه دروغ گو


    این ادب فرزندان خداجوی موسوی است.

  10. hastor/torabi می‌گوید:

    سلام
    این یارو بی ادب بالاییه…خوش به حال مامانش که اینو پس انداحته

  11. مائده می‌گوید:

    خدایا……… این وبلاگ مقدس را از شر اراذل و اوباش مصون بدار………. الهی آمییییییییییییییییییییییییییییییییییین

  12. سلمان می‌گوید:

    حاجی فیلترت نکنن … این روزا دادستان تهران بدجوری دنبال هتاکین به خواص و نخبگان سیاسی و استوانه های انقلاب و بیضی های مملکت و آقاهایی که پدر آقا زاده ها هستن و دیگران میگرده … حاجی فیلترت کنن دل جنبش چیز شاد میشه ها. گفته باشم

  13. ممتنع می‌گوید:

    با نگاهی به تاریخ می شه از ماهیت هر گروهی خبردار شد و نگذاشت تاریخ سیاه دوباره تکرار شود . در کتاب کشف الاسرار نوشته امام خمینی به سال ۱۳۳۲ ایشان می فرمایند که نظریه ولایت فقیه (و نه ولایت فقیه مطلقه) را برای اولین بار ارائه می کنم تا با تمسک به آن رهبری امت شیعه از گزند استبداد به دور بماند و حال آنکه امروز به دور از چشم آن سفرکرده رهبری از ولایت فقیه مطلقه برای سرپوش استبداد خود استفاده می کند و از آنجاکه ایشان معصوم نیستند و جایزالخطا چرا هرگونه نقد و مخالفت با ایشان به منزله مخالفت و محاربه با اسلام و امام زمان محسوب می گردد ؟
    که این خود نشانه ای از استبداد این نظام است .

  14. علیرضا می‌گوید:

    مگه شما ها دروغگو هستین که از حرف این اریا ناراحت شدین؟؟؟
    مگر شما ننوشتی که موسوی از آمریکا پول میگیره؟؟
    خوب یا مدرک داری و راست میگی که فحش به شما برنمیگرده یا دروغ میگی که …
    شتر سواری که دولا دولا نمیشه.

  15. حسین می‌گوید:

    در خبرها آمده بود: پارلمان نیوز رفع فیلتر شد و فعالیتش را از سر گرفت!

  16. باران می‌گوید:

    بحثی در قدرت اقای شریعتمداری ندارم احترام ایشان سر جای خودش. به عنوان یک مخاطب گفتم/ نوشته تون بیشتر شبیه یک مقاله غیر رسمی با کلمات غیر رسمی هست تا طنز! بعدیها البته انگار بهتر شده اند. یحتمل به خاطر همین اول کار است/ یه چیز دیگه اونم اینگه نوشته ها تون برای طنز کمی طولانی است. کوتاه تر بشه بهتره به نظر من البته. اسمایلی یک ادم نق نقو!

  17. اسکندری می‌گوید:

    قلم شما همانند تفنگ پدرتان در خدمت اسلام پاینده و پربیننده باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.