پیش بینی محور بیانیه‌های بعدی آقای چیز

محور بیانیه شونصد و دوم

من کی گفتم تقلب شده؟ فقط روز رای‌گیری و در حالی که هنوز شمارش آرا ادامه داشت، با خبرنگاران داخلی و خارجی مصاحبه و خود را پیروز انتخابات اعلام کردم و اصلا آیا با عقل جور درمی‌آید که من به نظامی تهمت تقلب بزنم که ۸ سال نخست‌وزیرش بوده‌ام؟!! جان شما در رژیم شاه هم همچین نمی‌شد!

محور بیانیه شونصد و سوم

من کی گفتم در انتخابات پیروز شدم؟ من فقط روز رای‌گیری و در حالی که هنوز شمارش آرا ادامه داشت از اعضای ستادم شنیدم که از دیگر رقبا جلوترم و این را به خبرنگاران هم گفتم که آنها از این حرف من بد برداشت کردند. من دلم برای این نظام می‌سوزد.

محور بیانیه شونصد و چهارم

اصلا کی گفته من روز انتخابات با خبرنگاران مصاحبه کردم؟ حالا چون چهار تا خبرنگار آمدند پیش ما، این شد گفت‌وگو‌ی خبری؟ در رژیم پهلوی هم چنین جنایت‌هایی رخ نمی‌داد. کروبی هم الان خیلی دارد تند می‌رود.

محور بیانیه شونصد و پنجم

روز انتخابات فقط یک خبرنگار آمد پیشم که تازه آن هم با من کار شخصی داشت و من همانجا هم گفتم که این کروبی دارد تندروی می‌کند و باید نظام جلوی ایشان و اون دو تای دیگر بایستد. من که دارم از روی دلسوزی و علاقه حرفی می‌زنم، آیا این کار در رژیم پهلوی هم صورت می‌گرفت؟

محور بیانیه شونصد و ششم

من همیشه گفته‌ام اصل نظام را قبول دارم، فقط احمدی‌نژاد را قبول ندارم البته دولت وی مشروع است اما خب، ما با ایشان در پاره‌ای موارد اختلافات جزئی داریم که این اختلافات همیشه بوده و کاملا هم طبیعی است.

محور بیانیه شونصد و هفتم

من هم اصل نظام را قبول دارم، هم احمدی‌نژاد را رئیس جمهور قانونی می‌دانم، البته نسبت به دیدگاه‌های رحیم مشایی، یک حرف‌هایی دارم. فقط دولت باید حقوق شهروندی را به رسمیت بشناسد.

محور بیانیه شونصد و هشتم

به نظر من آشوبگران عاشورا باید اعدام شوند و البته ما نباید کاری کنیم که اینها دست به آشوب بزنند و کلا اصل نظام و احمدی‌نژاد را قبول دارم، مشکل من عناصر افراطی‌ای هستند که در هر دو جناح حضور دارند و نمی‌گذارند شرایط از این حالت خارج شود. در ثانی خودم یک فرد انقلابی هستم که همیشه به همه ارادت داشتم و از جمله افراد موثر در پیروزی انقلاب من بودم که حالا هم البته هیچ توقعی ندارم الا برخورد با افراطی‌های هر دو جناح.

محور بیانیه شونصد و نهم

الان چه کسانی دارند وحدت را خدشه‌دار می‌کنند؟ نظام باید با اینها برخورد کند. همین تندروی‌هاست که جلوی پیشرفت کشور را می‌گیرد.

محور بیانیه شونصد و دهم

من تعجب می‌کنم که چرا در جمهوری اسلامی که این همه دشمن دارد و این همه چشم جهانیان متوجه ماست، عده‌ای به خود جرأت می‌دهند که با سوء استفاده از حوادث اخیر، فقط دنبال جنجال‌آفرینی هستند؟ قوه قضائیه چرا با این عوامل برخورد نمی‌کند؟ چرا نخبگان جامعه سکوت کرده‌اند؟

محور بیانیه شونصد و یازدهم

دستگاه قضا، علما و توده ملت همیشه در صحنه بیدار باشند. من اعلام خطر می‌کنم. الان اگر این تندروها؛ فرقی نمی‌کند؛ از هر ۲ جناح بویژه از این جناح اعدام نشوند، این پس‌فردا مشکلات بدتری درست می‌کند. الان ما پیش خدا چه جوابی داریم بدهیم. آیا باید این افراطی‌ها جلوی چشم ما راست‌راست راه بروند؟

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سعید می‌گوید:

    لطفا به جای مسخره کردن بفرمائید ما کی انتخابات آزاد خواهیم داشت که ناظرانش حامی سینه چاک یک نامزد نباشند؟ کی روزنامه منتقد آزاد اجازه فعالیت پیدا خواهد کرد؟ تقلب را ما ندیدیم و به نظرم شاید هیچ وقت اثبات نشود، اما ظلمی را که با تمام وجودمان حس کردیم را نیز انکار می کنید؟
    و یک سوال، فکر می کنید موسوی چه نفع شخصی داشت از ایستادگی در مقابل این اتفاق؟ قدرت و ثروت؟ کسی که از همه چیزش می گذرد تا از حق مردم دفاع کند برای ما عزیر است..
    ………………………………………….
    از حق کدام مردم؟ و ما زمانی انتخابات آزاد خواهیم داشت که نامزدها روز رای گیری اعلام پیروزی نکنند!ممنون از نظرتان

  2. دانشجو می‌گوید:

    دانلود کلیپ صوتی : من ایرانیم،آرمانم شهادت(حادثه تروریستی در نماز جمعه سال۶۳) :

    http://love-iran-1.persianblog.ir/post/2598

  3. دانشجو می‌گوید:

    سلام همسنگر .
    خدا قوت .
    با اجازه وبلاگ زیبای شما را با افتخار لینک کردم .
    موفق و پیروز باشید .

    یا علی
    ……………………………….
    هم سنگر سپاس!

  4. من می‌گوید:

    وای خدا ، این چقدر خوب بود، انگار خود خود میرحسین نوشته (البته لحنش میرحسینی بود و الا بیاناتش خاتمی ای بود)

    اجرت با حضرت عبید زاکانی

  5. من می‌گوید:

    البته آخری ها به قشنگی اولی ها نبودند

    بهتر بود آخری مثلا اینطوری می شد

    محور بیانیه شونصد و دهم
    منافقین که هیچ ، اصلاح طلب ها هم کاری از پیش نمی برند ، چرا بی خود اینها را بزرگ می کنید ، هیچگاه هیچ اصلاح طلبی وارد جنبش سبز نشده ، چرا نمی خواهید بفهمید جنبش سبز پر از بسیجیه ، آمریکا تو چه فکریه پس ؟

    محور بیانیه شونصد و یازدهم
    با سانسور صحبت های من و حاج منصور ارضی کاری از پیش نمی برید ، حتی اگر من و حاج آقای ارضی رو دستگیر و اعدام کنید جنبش سبز ملت ایران(واقع در مسجد ارک) راه خودش رو از بیانات حضرت “آقا” پیدا می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.